Darbinieki, kuri saskaras ar jebkuru produktu pārdošanu, klientu darījumu vadītāji, privātpersonu apkalpošanas vadītāji, klientu apkalpošanas menedžeri, kā arī kompāniju darbinieki, kuru tiešajos pienākumos ietilpst jaunu produktu un pakalpojumu izstrāde un virzība tirgū.
Parādīt dalībniekiem kompleksās pārdošanas iespējas, atklāt metodes, ar kuru palīdzību klients var viena izvēlēta produkta vai pakalpojuma vietā saņemt vairākus savā starpā saistītus produktus vai pakalpojumus, tādā veidā pilnīgāk apmierinot savas vajadzības. Izveidot ar klientu stabilas ilgtermiņa attiecības.
Programmas laikā kursa dalībniekiem tiek sniegtas pamatzināšanas par crosselling – “saistīto produktu pārdošanu”. Pamata tēmas, kuras apskatītas kursā:
Lekcijas, diskusijas, praktisku situāciju analīze, vingrinājumi. Seminārā kā galvenās apmācību metodes tiek izmantoti praktiski uzdevumi un diskusijas (70%) un mazāk teorija (30%).
Kursu beidzot, dalībnieks ir apguvis zināšanas par crosselling pamatiem, izpratis saikni starp dažādiem kompānijas piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem un apguvis šo dažādo produktu un pakalpojumu pārdošanas iemaņas, spēju kompleksi apmierināt klientu vajadzības tieši ar jūsu kompānijas piedāvājuma palīdzību, stimulējot klientu sadarboties tieši ar jums un nemeklēt alternatīvus risinājumus citās kompānijās.
Mācību laiks: 1 diena
Pieraksties jau tūlīt! Pats interesantākais un noderīgākais angļu valodas apgūšanai.