Telemārketings
Mērķauditorija
Darbinieki, kuru pienākumos ietilpst produktu un pakalpojumu pārdošana ar telefona starpniecību.
Programmas mērķis
Dot dalībniekiem gan teorētiskas, gan praktiskas zināšanas efektīvas pārdošanas sarunas vadīšanā pa telefonu.
Programmas saturs
- Iepazīšanās. Kursa mērķi.
- Telemārketings saskarsmes struktūrā.
- Telemārketinga struktūra – struktūras trijstūris.
- Telemārketinga plusi un mīnusi.
- Pārdošanas sarunas struktūra, plāns - Sagatavošanās; kādu informāciju nepieciešams ievākt? Noskaņojums pirms sarunas, sarunas laikā? Uz kādiem jautājumiem Jums ir jāsagatavo atbilde, pirms doties pie klienta?
- Sarunas sākums, kontakta dibināšana - Kas ir svarīgs pie sarunas sākuma? Aktīvā klausīšanās. Priekšā stādīšanās. Pirmie teikumi – pazīstamam un nepazīstamam klientam? Pauzes – to nozīme atgriezeniskās saites veidošanā. Kas liecina par kontakta nodibināšanos, kā to pārbaudīt?
- Izpēte, jautājumu uzdošana - Dažādie jautājumi, kādus uzdot klientam. Jautāšanas metodes – SPIN, Piltuves princips, Zivs. Praktiskais vingrinājums.
- Iespēja piedāvāt, prezentēt - Kā pareizi tikt līdz iespējai prezentēt; no klienta “nākošās zīmes” par nepieciešamību veikt prezentāciju. Uz klientu un uz mērķi orientētas prezentācijas īpatnības. Kad var iztikt bez prezentācijas? Praktiskas prezentācijas veikšana.
- Iebildumu uzklausīšana, atbilde - Iebildumu kategorijas, to pārvarēšana. Argumentācijas metodes. Pareizās argumentācijas taktikas izvēle. Praktiskais vingrinājums.
- Sarunas noslēgums - Efektīvas metodes sarunas noslēgumam. Vienošanās, rezumējums (tātad esam vienojušies par sekojošo…) Pozitīva atvadīšanās.
Apmācības metodes
Lomu spēles, izspēlējot reālas pārdošanas situācijas pa telefonu; šo pārdošanas sarunu analīze; praktiskie vingrinājumi; diskusijas.
Rezultāts
Darbinieks ir apguvis nepieciešamās zināšanas un iemaņas, lai kvalitatīvi realizētu dažāda veida gan pārdošanas, gan aptaujas formas pa telefonu.
Pasniedzējs
Kursa ilgums: 1 diena