Visi, kuru pienākumos ietilpst darbs ar cilvēkiem – ar klientiem, padotajiem, augstākstāvošo vadību, dažāda līmeņa klientu menedžeri, klientu apkalpošanas speciālisti, darījumu vadītāji, kā arī jebkurš cits interesents, kuram ir vēlme gūt informāciju par emocionālo inteliģenci, lai rastu savā karjerā un ikdienas dzīvē aktuālo jautājumu emocionāli inteliģentus risinājumus.
Sniegt grupas dalībniekiem teorētiskas zināšanas par Emocionālās inteliģences jēdzienu un nozīmi sekmīgā saskarsmē, kā arī veidot prasmes un iemaņas Emocionālās inteliģences izkopšanai un attīstīšanai sevī.
Mācību laikā kursu dalībniekiem tiek sniegtas pamatzināšanas par:
Lekcijas, praktiski uzdevumi pēc teorijas, diskusijas, grupu darbs. Seminārā kā galvenās apmācību metodes tiek izmantoti praktiski uzdevumi un diskusijas (70%) un mazāk teorija (30%).
Kursu beidzot, dalībnieks ir izpratis emocionālās inteliģences jēdzienu, apguvis praktiskas metodes EI pielietošanai ikdienas problēmu risināšanā gan darbā, gan ārpus darba.
Mācību laiks: 1 diena
Pieraksties jau tūlīt! Pats interesantākais un noderīgākais angļu valodas apgūšanai.