Iepazīstināt dalībniekus ar efektīvas komunikācijas un pārdošanas pamatprincipiem, pilnveidot dalībnieku komunikācijas prasmes, tādā ļaujot dalībniekiem padarīt efektīvāku savu ikdienas saskarsmi gan ar kolēģiem, gan klientiem, līdz ar to veicinot darba rezultātu uzlabošanos.
Visi, kam nākas klientu apkalpošanā un pārdošanā, dažāda līmeņa klientu menedžeri, klientu apkalpošanas speciālisti, darījumu vadītāji u.c., kuru darba specifika ir saistīta ar ikdienas komunikāciju ar klientiem un visdažādāko preču, produktu un pakalpojumu pārdošanu.
Kursu beidzot, dalībnieks ir apguvis efektīvas saskarsmes un pārdošanas pamatprincipus – iepazinies ar pārdošanas sarunas struktūru un tā elementiem, sapratis katra mozaīkas elementa svarīgo lomu kopējās klientu apkalpošanas sarunas veiksmīgas norises organizācijā. Dalībnieks ir apguvis klienta vajadzību izzināšanas prasmes un izprot klienta lēmumus ietekmējošos faktorus, kā
arī ir ieguvis praktiskus ieteikumus sava personīgā saskarsmes un klientu apkalpošanas stila uzlabošanai.
Mācību laiks: 2 dienas
Pieraksties jau tūlīt! Pats interesantākais un noderīgākais angļu valodas apgūšanai.