Visiem, kam ikdienas darba procesā nākas saskarties ar citiem cilvēkiem (klientiem un darbiniekiem, draugiem un citiem) un ir vēlme uzlabot savas komunikācijas prasmes, visiem, kam nākas saskarties ar pārdošanas procesa organizāciju un realizāciju, dažāda līmeņa klientu menedžeri, pārdevēji, klientu apkalpošanas speciālisti, darījumu vadītāji u.c., kuru ikdienas darba rezultativitāte un pozitīvs iznākums saistās ar efektīvu komunikāciju.
Dot padziļinātu izpratni par faktoriem, kuri ietekmē komunikācijas procesa kvalitāti, klienta apmierinātības līmeni ar darbinieka veikto, paplašināt semināra dalībnieku priekšstatu par sociālās vides faktoru ietekmi uz klienta lēmumu pieņemšanas procesu, sniegt semināra dalībniekiem vienkāršas un saprotamas rekomendācijas savas ikdienas komunikācijas stila uzlabošanai.
Mācību laikā kursu dalībniekiem tiek sniegtas padziļinātas zināšanas šādos tematos:
Lekcijas, situāciju analīze, diskusijas, grupu darbs, videofilmēšana, kuras laikā dalībnieki praktiski izmēģina apgūtās pārdošanas metodes un saņem pasniedzēja un citu semināra dalībnieku atgriezenisko saiti. Seminārā kā galvenās apmācību metodes tiek izmantoti praktiski uzdevumi un diskusijas (70%) un mazāk teorija (30%).
Kursu beidzot, dalībnieks orientējas galvenajās komunikāciju barjeru kategorijās, kuras traucē starppersonu komunikācijas procesam, ir iemācījies tās atpazīt komunikācijas procesā ar klientu un iepazinis veidus, kā tās pārvarēt. Dalībnieks ir apguvis konfliktu risināšanas pamata metodes, kā arī metodiku kontakta izveidošanai ar saniknotu klientu, perfekti pārzina informācijas sniegšanas metodes un kā informēšanas procesu padarīt efektīvāku.
Mācību laiks: 1 diena
Pieraksties jau tūlīt! Pats interesantākais un noderīgākais angļu valodas apgūšanai.